25:e = LÖN!

Det datum jag suktar efter mest varje månad är datumet Tvåa-femma. Jag är ständigt i behov av pengar och jag kan räkna veckorna tills nästa lön kommer. När då detta heliga datum äntligen äger rum och det uppstår komplikationer blir jag förbannad. Denna gången fick jag för lite lön då det "blivit något fel i systemet". Javisst, sådant händer ju. Men när då offret, alltså Jag, får sitta och ringa runder och hela tiden blir vidare-skickad till någon annan så blir man ju bara så trött! Det är Jag som slitit, det är Jag som inte fått pengar för slitet och det är Ni som gjort misstaget att inte betala ut rätt summa. Är det då jag som ska åtgärda problemet? Ja, tyvärr är det så!
Nu försöker jag få tag i någon Marie som har hand om lönerna för att höra när jag kan komma och lämna lönespecifikationen jag ska kopiera åt henne. Därefter hoppas jag att mitt jobb är utfört och jag hoppas att jag får betalt för detta extrajobb De så lätt skaffade mig! Haha:)


image11

Kommentarer
Postat av: Karolina

Det är aldrig fel med pengar:) Ska själv börja jobba på måndag!!
Ps: Klart du ska ta åt dig av mitt inlägg

2008-02-28 @ 16:48:21
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se
Postat av: Tove

Vad kul att du har en blogg Erica! jag kommer vara en trogen läsare, det lovar jag :D

2008-02-28 @ 22:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0