Det här satt långt inne..

Jag har äntligen skaffat mig en blogg! Det satt bannimej långt inne men så tänkte jag: "varför inte ta del av blogghysterin och synas lite jag med?":) Jag har så jädrans mycket att skriva om känner jag! så detta blev plötsligt jättejobbigt..

Om någon mot alla odds kommer in och läser min nyss uppdaterade sprillans nya internetskapelse, eller vi kan kalla den min alldeles egna websida!, Vill jag börja med att säga att mitt tilltalsnamn är Erica, inte Jarla. Trots att man man tycka detta namn är väldigt persoligt och kanske tom tilltalande så finner jag det nästan lite förnedrande på ett stolt kind of way..? Och jag tänker minsann föra denna pina vidare till nästa generation, ja det tänker jag!

Hur som helst... tänkte berätta lite om min fotbollskarriär, för jag har faktiskt en sådan bakom mig, eller framför mig?
Har tidigare spelat fotboll i Stattena if - en div. 1 klubb i Helsingborg. Var rätt hyfsat duktig och spelade både i skånelag och landslag, har därmed 3 landskamper i bakfickan vilket jag är väldigt stolt över.. Fick tyvärr en oturlig korsbandskada när " karriären" var på topp, eller rättare sagt 2... och en ½...  Försökte komma tillbaka gång på gång och har nu varit borta från min älskade fritidssyssla i 2 och ett halvt år.. Planerar en comeback av dess like innan jag når 36 månaders gränsen!!
Det var menat att jag skule skrivit lite kort om mitt liv i STORA drag.. Du blev det bara om fotbollen, men allvarligt talat har det varit den största delen av mitt liv ända sedan jag började hemma i byn Strövelstorp när jag var 6 år gammal...
så det får faktiskt räcka:)


Kommentarer
Postat av: allicen

Jag har varit inne och läst... mot alla odds ;)

2008-02-19 @ 19:23:55
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: Erica

Min alldeles egna första läsare! Vad förvånad jag belv, trodde det skulle dröja månader!:)

2008-02-19 @ 19:32:15
URL: http://jarlette.blogg.se
Postat av: Rosanna

Måste rätta dig lite, inte var du 6 år när du började. Då hade du inte ens böjat i nollan. I 2:an började du. Men det låter bra med 6år, så säg det till alla.

2008-02-20 @ 15:38:05
Postat av: jarlette

Då får jag rätta dig.. jag började när jag var 6, året jag skulle fylla 7. Blev övertalad av Danne då, och har en mor som kan bekräfta:)

2008-02-20 @ 16:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0