Dunderpiller!

Det var sådär på maskeraden igårkväll.. Helt ok! Tråkigt när alla inte klär ut sig, vilket det var en del som inte gjorde... Fy skäms!! Kom vid 2, vilket resulterade i att jag fick 3 timmars sömn inatt då jag skulle upp och jobba kl. 5! Tur att man har en underbar mor som kommer och hämtar en mitt i natten:)
Hur som helst var jag otroligt trött på jobbet idag.. Maria kom fram och frågade om jag gråtit, "Nej" svarade jag och hon bara "Jaha".. Den typen av "Jaha" då någon menar, "Okey då förstår jag".. haha, hon förstod nog att jag varit ute då!
Det borde finnas ett mirakelpiller som man kan ta en timme innan det är dags att gå till jobbet och sätta sig i en bil för att ta sig dit, så att all alkohol bara rinner ur kroppen efter 20 minuter på WC och som samtigt gör så att det känns som man har sovit sina 8 timmar! Ett lagligt sådant piller menar jag då..
Så alla proffessorer, läkare och forskare; här har ni en utmaning som heter duga!!

Ska försöka lägga upp lite bilder från igår, senare idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0