Helg ljuva helg!

Just nu lever jag verkligen för helgerna. Jag vet inte vad jag skulle tagit mig till utan helgerna. Man skulle nästan kunna se det som en ätstörning fast helgstörning lixom.. Jag tar mig endast igenom veckorna för att jag vet att jag får en belöning framåt fredagen! Då är det fest ,fest, fest! Det låter kanske väldigt deprimerande och i veckorna måste jag ju vara skitnere. Men det är jag inte. Jag har ju helgen att se fram emot eller förra helgen att blicka tillbaka på! Jag tror det beror på att stundenten närmar sig med stormsteg och att jag bara är fruktansvärt trött på skolan. Jag hoppas detta beteende avtar när jag börjar jobba, och tycker att veckorna också är helt okey i alla fall!
Denna helgen bjuds det i alla fall på lite fest och lite mys:)
Ikväll ska jag hem till Rosanna och Jocke och titta på Så ska det låta och dricka lite vin. Sen får vi se vart det bär av. Med andra ord: En impulskväll. Dessa brukar också vara dem som blir roligast!
Imorgon är jag och älskling bjudna till en tjej han känner och hennes pojkvän. De fyller 20 så det blir 40 års kalas!

Hoppas alla får en fin helg!
Kram!

image18

En av helgernas många bravader. Jag & P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0