Ikväll nalkas det bowling

Snart ska jag till bowlinghallen i Ängeholm och spela lite med pappa, Kristina (hans flickvän), Natha (lillasyster), hennes pojkvän David och min pojkvän Staffan:) Ska bli riktigt kul! Tycker det är skitkul med aktiviteter av olika slag! Roligt att Kristina är med också, eftersom hon bor i Stockholm blir det inte sånt här allt för ofta när hon är med:)
Tänk ändå att dem hållt ihop i mer än 4 år fastän dem har 60 mil mellan sig! Det får mig att se positivt på min kärlek då det är dags för oss att börja plugga på olika håll!
Först ska jag dock äta lite god mat hemma hos mamma tillsammans med henne och hennes sambo samt moster med man! Det bjuds på lövbiff med ädelostfyllning och någon variant till klyftpotatis! Mmmm..

Det var alles! Ha en trevlig kväll:)


     Han & Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0