Ska bli tomat fast jag är lat! nej vad dåligt...

Såja! då var det dags att göra dig i ordning inför maskeraden ikväll... brukar ta rätt lång tid på mig att göra mig iordnig, inte för att det egentligen tar lång tid utan för att jag gillar att göra fixa mig länge och dessutom gör jag en massa annat mellan varven! Därför känner jag mig liiite sent ute, exakt 9 min för sent faktiskt.. 
Mrs. Morot är sjuk och kan inte följa med. Så det blir bara en grönsak på festen, fast morot är ju en rotfrukt, så det hade det väl blivit i alla fall!
Ha en trevlig kväll, för det tänkte jag ha! (trots att jag ska upp för att jobba kl. 5.00! Nästan bud på att sticka till jobbet direkt efter partyt! som tomat, jag undrar vad dem hade sagt)

Farewell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0