skinn, läder & rocknroll!

Jag kommer snart att äga världens, enligt mig, snyggaste jacka! Var och lämnade handpenning på den så jag kan invänta den ständigt eftertraktade lönen! På tal om det.. NÄR ska man lära sig att det kommer bli lika snålt varje gång i slutet av månaden! Aldrig tror jag! Jag försöker verkligen lägga band på mig själv men det går inte... Jag försöker verkligen att inte frossa i nya heta grejer men det går bara inte! Det är inte det att jag är värsta modefreaket, för det jag tycker är snyggt enligt personligt intresse köper jag... Mitt personliga intresse sträcker sig tydligten långt och lite längre....
Det var inte alls det jag ville dela med mig utav, för jag vill bara skryta lite om vilken fin jacka jag har... nästan... snart iaf! Sa till mamma att den kostade 3500 när den i själva verket kostar 5400... Hur farao kan man spendera så mycket pengar på ett enda klädesplagg!? skulle hon sagt och jag håller med fullt ut! Men jag blev förälskad och är inte kärleken värd några tusen eller fem? Det tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Tycker jag inte det är värt.

2008-02-20 @ 15:40:03
Postat av: Karolina

Wihoo! Du har en blogg! Vad skoj:D

2008-02-20 @ 19:09:04
URL: http://hemmafruutanman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0