Fika?

Idag ska jag ner till stan, och med stan menar jag Ängelholm, och fika med Karolina och Rosanna. Undrar om det blir fler? Säkerligen. Blir lite överraskning. Är det bara tjejerna eller är det kanske killarna också? Det tror jag inte.. Anledningen till att jag vet att Rosanna kommer är för att jag fick meddelandet som var ämnat för henne. Don´t worry folks, jag fick ett eget meddelande så jag är välkommen.  
Det var Karolina som tog tag i denna braa idé. Annars brukar vi vanligtvis bara ses på helgerna. Varför? Vet ej. 
Hur som helst tycker jag att det ska bli jätte kul och det var det jag ville ha sagt med detta meningslösa inlägg.  

På tal om fika. Imorse fick jag en liten kärlekslapp av en tjej men som var  från en kille på jobbet. (Han jobbar natt, därför denna mellanhand) Det stod hans namn och mobilnummer på och "fika?" längst ner! Jag blev glad:)   

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA! Killarna på McNeil är otroliga. Jag hade en kille som stod med en stor cardboardthingie med hans nr på..

2008-07-09 @ 20:24:20
URL: http://achelois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0