Jag slänger inte ur mig något bara för att provocera. Jag lovar.

Varje gång jag bråkar med någon kommer det nästan alltid samma kommentar från personen jag bråkar med, vare sig det är mamma, pappa, syster, pojkvän, vän etc. Nämligen: Du, är ju så jävla perfekt Erica. Du har alltid rätt! (självklart med sarkasm i rösten) 
Mamma slängde det ur sig för ett par dagar sedan när vi bråkade och jag undrade efteråt vad hon egentligen menar med det. 
"Du är så envis och bestämmd i dina åsikter.."
AH FAN! Varför skulle jag annars ha argumenterat för dem? I brist på något att göra kanske? Jag kanske behöver dramatik och heta diskussioner i min tråkiga vardag för att få lite spänning..
Nej, så är det faktiskt inte. Jag är helt enkelt bara säker i mina åsikter!

och så var det med det:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0