Moget

Natha satt som vanligt och spelade ett jävla spel på datorn. Mycket möljligt att det kan ha hetat Heroes.. Verkar så sjuk jävla, förbannat, ap tråkigt att jag blir nästan irriterad varje gång jag ser henne sitta där med det satans spelet. Frågade henne idag vad det egentligen går ut på. Hon svarade "inget, det är en värld man lever i bara".
"Vad i helvete. Lönt." säger jag. Lite väl irriterat kanske. Hon kontrar med att "vad går egentligen livet ut på då?"
Ja, vad kunde jag svara annat än "ungjävel"? (Det var lite irriterat vid detta laget)
Inte hade väl jag några bra argument som talade för att spelet är skit och tråkigt och kanske till och med skittråkgit. Inte vet jag. Jag har ju inte spelat det. Tänker inte göra det heller. Fan. Hon får väl spela vad hon vill, inte bryr väl jag mig heller.
Men fan vad tråkigt det verkar..!

Kommentarer
Postat av: tuss

säkert det jag och victor spelade i sälen ;) haha! hör av dig så leker vi, min nya vän aight!?

2008-07-02 @ 22:18:55
Postat av: Nutting

Deet va faktiskt Conquer.. ;) hehe heroes är ett spel jag spelade under tiden vi bodde i ödåkra o hbg. det va ännu mer meningslöst.. för där va man inte online heller, alltså ingen o spela med mer än datorn.. här har jag nästan alla jag känner i närheten på en o samma server,, (Y) hehe, men ja, jag giollar det iaf.. gillar wow mer. men det kostar tyvär. =( Puss syrran

2008-07-07 @ 22:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0