Pojkar, killar, män... så söta och så lättövertalade!

Så sant som det är sagt!
Vill man ha någonting av sin kära pojkvän och han först inte riktigt är villig, så är han rätt lättövertalad med den så kallade kvinnans list!
Ja, jag och Staffan var på väg till bussen och vi var ganska sent ute, som vanligt. Så jag la fram som förslag till honom att om bussen kommer får du springa och stoppa den! Med den enorma träningsvärk jag har fått höra i två dagar nu att han har, svarar han: "varför ska jag springa? Det kan lika bra du göra med tanke på vilken jävla träningsvärk jag har!"
Herregud påg, jag hade ju sandaler på mig och stora örhänge som lätt hade kunnat falla av och läppglans hade jag med tagit på mig, och det vet väl alla att minsta lilla vindpust hade kunnat orska att jag hade fått håret fastklistrat på läpparna!
"Ja men du är så duktig Staffan, du klarar allt!" svarar jag.
"Jaja då" svarar han. Lite bittert men dock!
Sammanfattning:
Ge honom en komplimang för att få honom dit du vill! Han kan ju omöjligt säga nej om du först förklarat för honom hur duktig, manlig, skicklig (ja du kommer nog på nåt) han är. De är för stolta för att visa att du har fel om hur bra han är! Det hade ju varit minst sagt omanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0