Veckans hit!

Jag som ju talat så gott om dagens veckans hit har kanske tagit risken att göra er lite besvikna men det bryr jag mig faktiskt inte om för jag har lite av en hat-kärlek till denna låten! Det var min gode vän Rosanna om inrdoducerade mig till denna låt och för det är jag henne evigt tacksam. Bästa sättet att beskriva den är helt enkelt att den är så dålig så den blir bra. Äh ni får själva göra en bedömning. Kommentera gärna era åsikter. Jag vill veta vad ni tycker! Här har ni mina damer och herrar: The little cat and the dirty dog framförd av Ubangi!



De så kallade hundarna är ju bara sjuka! Ha ha ha ha! Jag älskar denna låten!!

Kommentarer
Postat av: Bobbo

Det gläder mig att jag inte är ensam i min toffelhet:-) Tycker faktiskt att jag förtjänar det nu ett tag:-P

2008-06-30 @ 21:11:18
URL: http://labox.blogg.se/
Postat av: Carl

Hehe, den va ju lite småfrän..

2008-07-01 @ 01:12:47
Postat av: karolina

HAHAHA!! Så jäääla bra!

2008-07-01 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0