Jag tror inte jag är så ovettig längre.

För första gången på veckor känner jag mig äntligen vettig. Visserligen jobbade jag varken i måndes eller tisdes, men jag tränade och uträttade ärenden åt pappa vilket resulterade i att jag bara behövde betala 500 riksdaler hemma i nov. månad. I tisdes var jag dessutom på utbildning med jobbet vilket man faktiskt får betalt för. HURRA.
Idag var jag tillbaka som städtant. Det är tråkigt och varenda sekund vill jag bara hem men så får jag tänka på hur jag kände när jag faktiskt var hemma. Då hade jag gjort allt för att få städa..
I januari får jag antagligen en "egen" runda också. Förstår ni vilken upgrade det är som städerska? Fr.om januari slipper jag förhoppningsvis allt slavjobb och går istället in som vikarie.. Det ska bli relativt skönt. Också behöver jag ju pengarna..

Idag jobbade jag bara halva dagen eftersom jag hade bokat tid till ansiktsmassage. Det var underbart skönt och min hud känns som en babyrumpa och på köpet är nu även mina ögonbryn jämna. Kl: 15 ska jag till Larson & Lange till Sara för att få utväxten fixad. Det ska också bli skönt. Plötsligt blev dagen till en pyssla-om-mig-själv dag.

I helgen var jag i Malmö med Karolina och det var magiskt roligt vill jag lova. Så fort jag fått bilderna av Karolina får ni storyn.

Det var alles.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ser fram emot de där bilderna!:-D

2008-11-20 @ 21:52:47
URL: http://labox.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad händer med USA?

2008-11-21 @ 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0