Man tager vad man haver..

Idag har jag nog gjort en av de konstigaste sakerna jag någonsin gjort och förmodligen någonsin kommer att göra. Efter att jag duschat idag hittade jag ingen borste, då jag är i Lund hos Staffan och en ungkarls student inte äger någon borste, så jag borstade ut hela håret med min ögonfransborste!! Ni vet en liten borste som är till för att jämna ut ögonfransarna efter att du målat dem med mascara. Jag hade i dagen till ära också tagit till mig Rosannas råd att inte använda balsam utan endast shampoo för att förhindra att håret bli fett så lätt. Det var kanske inte riktigt rätt dag att lyssna på henne, för gissa om håret var tovigt..!
Ca 20 minuter tog det att få håret i alla fall relativt tov-fritt men det gick ju! Så nu får jag bara hoppas att det ger resultat att skippa balsamet så att det var värt besväret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0