American Express

Jag har bestämt mig för att åka iväg till USA som AuPair i ett år!! Den 6 april har jag satt datumet som jag  helst vill åka iväg, men jag får naturligtvis se när jag hittar en familj!
Fyfan med papper och skit det är som ska fixas. Man måste ha minst 200 timmars erfarenhet av barn, så jag måste alltså sitta och räkna ut och komma ihåg varje tillfälle jag har spenderat tillsammans med ett barn, för allt räknas!  Dessutom måste jag ha referenser för dessa 200 timmarna och det har jag inte...än. Får se hur fan jag ska göra..! 
Ska dessutom skicka med ett fotokollage med bilder "där jag är tillsammans med barnen jag passat". Tro fan inte att jag har fotat när jag jobbade på en förskola en sommar för flera år sedan eller praktiserade på dagis några dagar i 6:an!? Detta dilemma vettefan hur jag ska lösa..:S
Jaja! Tack Tove förresten för tipset om Culturalcare.com! Det är genom dem jag åker! Snart kommer jag alltså och joinar dig, Nathalie Bloom och Linnea!  :D

                     
New York?                                                 Washington?

                      
Florida?                                                      L.A?

Eller kanske Miami? (här skulle det finnas en bild också, men så hängde sig datorn!)
 



Kommentarer
Postat av: Tove

Det var så lite så =) har ju en del vänner/systrar som åkt genom dem och det har varit bra. Men gud vad kul att du ska göra oss sällskap här i väster =) Måste hålla ig uppdaterad på när ditt avresedatum blir, så får jag komma och hälsa på dig när du är här i new york!

2008-10-15 @ 00:14:06
URL: http://tavv.blogg.se/
Postat av: Nöt

Följ med till stallet någon onsdag. :) Jag kan skicka ungarna på dig så jag kan få lugn o ro för en gångs skull :P

2008-10-16 @ 13:20:35
URL: http://peloma.blogg.se/
Postat av: karolina

LA! Inget toppar det i min bok! Vart du än åker kommer jag och hälsar på:P!

2008-10-16 @ 18:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0