Espresso House. (eller eXpresso house som jag säger)

Var och fikade med Amanda idag. Alltid lika kul att catcha upp med vänner man inte träffat på ett tag! Sex och killar var väl huvudämnet idag och passande nog avbryter Amanda mig i en mening med: Åh fy fan den killen är så jäävla snygg!! och pekar på en kille som går förbi utanför fönstret.
Marcus menar du!? Han jobbar på mitt jobb och han tycker tydligen att jag är skitsnygg! svarar jag ganska stolt över detta faktum.
Senare på väg till bilen tar jag upp mitt passér-kort och Amanda får då syn på bilden på kortet, vilket inte är jättesmickrande. En trött, halvsminkad jag med 3x oversize tröja och Amanda lägger kommentaren:
Shit han måste ju tycka att du är riktigt snygg om han tycker att du är snygg när du ser ut såhär..
HAHA!
Jag väljer att ta det som en komplimang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0