Jag? Pojkvän? Njaee, inte direkt..?

Är det konstigt att man inte vill avslöja sig som "icke-singel" när man är ute bland nya människor? Nej, det är det inte, för man har mycket trevligare fram tills att hemligheten har kommit ut! 
Igår var jag just det. Ute bland nya människor. Hade jättetrevligt, men så fort det kom fram att jag hade pojkvän dröjde det inte länge förrän killen jag suttit och pratat med de närmaste 20 minuterna, försvann. Det är så förbannat tråkigt att han måste få ut någonting av att han bemödat sig att sitta och lyssna på mitt babbel. OCH SÅ ÄR JAG INTE ENS SINGEL!? Och jag som trodde att vi faktiskt hade det trevligt..
Och så sitter jag där ensam i soffan tills nästa kille kommer och sätter sig brevid mig. Med denna kille har jag ännu trevligare än med den förre.. fram tills att det kommer fram att jag har pojkvän förstås! Hela hans kroppsspråk vittnar om hans besvikenhet. Så jag kontrar med: Men jag är trevlig fast än att jag har pojkvän. Jag lovar, så du får gärna stanna..! hehehe...
Han blir ju så illa tvungen att stanna trots den besvärade situationen men vi fortsatte att ha trevligt.. Vi försökte i alla fall men det blev aldrig hälften så trevligt som innan hemligheten uppenbarade sig!

Kommentarer
Postat av: Carl

Du får ju skylla dig själv när du e så snygg =)

2008-10-07 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0