Ett exemplar till dig.

Idag hittade jag en gammal bränd skiva som nog måste vara den bästa skiva jag någonsin bränt. Även om det är 2 år sedan den tillverkades är det bra klassiska låtar som alltid kommer gå hem..!
Så jag tänkte faktiskt vara så snäll och ge er ett exempel på en mycket bra skiva med lugna låtar.
Den heter Ericas lugna hits:

No. 1.
Regina Spektor - Samson
2. Youth Group - Forever Young
3. Brendan Benson - What I´m looking for
4. Coldplay - Fix you
5. Crash test dummies - MMM MMM MMM MMM
6. Evermoore - It´s to late
7. Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt
8. Imogen Heap - Hide and seak
9. Jack´s Mannequin - Kill the messenger
10. Kent - Vinternoll2
11. Kent - Den döda vinkeln
12. José Gonzalez - Heartbeat
13. Lars Winnerbäck med Lisa Ekdahl - Kom Änglar
14. Michael Nyman - The heart asks the pleasure first (från filmen The Piano)
15. Nicola Sercevic - Lock-Sport-Krock
16. Deep Blue Something - Breakfast at Tiffany´s
17. Red Hot Chilipeppers - Scar Tissue
18. Sister Hazel - Your Winter
19. Coldplay - Scientist

Jag är faktiskt väldigt stolt över mitt hopplock! Om ni nu mot förmodan inte tänker kopiera denna skiva, vilket jag verkligen råder er att göra, så tycker definitivt att ni ska ta och lyssna på nummer 14! Gå gärna in och lyssna på den på youtube, så ni får se ne liten filmsnutt också. Får ni inte gåshud eller någon slags känsla i kroppen när ni lyssnar på denna låten, så vet jag inte vad du är för människa. Detta skriver jag utan att döma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0