Det är ju så att man blir spyfärdig!

Rap/Rn'b. Inte min grej. Men jag kan ändå höra vad det är andra finner tilltalande i det. Det finns dock ett stort, fett, jävla MEN.Nämligen Baby-rösten, eller den tillgjorda, elektriska, datagjorda baby-rösten som envisas komma tillbaka med jämna mellanrum. Vad är det dessa "coola" killar, dessa självutnämnda P.I.M.Ps, de stora svarta snubbarna, killarna med kläder stora som arlandas flygplats, de som pratar till lite instrument och gör succé på endast den sköna bakgrundsmusiken, egentligen ser i att lägga till baby-rösten i sina låtar?! HALLÅ!? Tänk efter innan du producerar en sån låt och ha i åtanken vad du förknippas med..! EN BÄBIS för i helvete!!
Dessutom låter det så in i helvetes, jävla kass och fruktansvärt mesigt att jag inte ens kan beskriva det med ordentliga ord. Därmed svordomarna.
Ja, jag hade fan i mej hellre legat och lyssnat på när grannarna har sex NÄR JAG FÖRSÖKER SOVA. dåligt tycker jag att det är!!






Nej. Jag tycker fan det är sämre!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0