Jag talar till alla er söndagsförare där ute!!

Jag blir så förbannat trött på er!!
På väg hem från jobbet, trött, sliten och vill bara hem. Vill bara hem och slänga mig på soffan framför tv:n, och det NU! Precis lagom kommer man ifatt en jävla söndagsförare som verkar vara ute och köra för att titta på naturen..
Ni som inte fattat att det är 90 på vägen som leder oss från väla och vidare mot hyllinge och tror att det är en 70-väg vill jag dänga en stor stekpanna i huet på! Den största, fetaste satans stekpanna jag kan hitta. Och slå så att ni tuppar av så att jag kan få köra i 90 på den 90 väg det faktiskt är!!!
Åh, jag önskar så att jag vora Blondabella just nu så att jag kunde nå ut till er bilister som varje gång missar hastighetsskylten, för det är skitmånga!! Jag kan inte förstå det.
Varje gång jag kommer körandes där blir jag alltid tvungen att sakta ner till 70 och då tänker jag alltid att jag skulle vilja spika upp en jätteskylt med texten:
Detta är ingen 70-väg utan en 90!! Ditt arsle.

Nu vet du i alla fall.

Kommentarer
Postat av: karolina

vill du verkligen slänga dig framför soffan, när du kommer hem? Haha förlåt men det lät så jävla roligt!!

2008-09-12 @ 17:58:59
Postat av: Erica

Hahah oj!

2008-09-12 @ 18:06:25
URL: http://jarlette.blogg.se/
Postat av: Carl

Kör om då?

2008-09-13 @ 01:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0