ÄNTLIGEN..

..är Lexi´s trots-period över! Hon är som helt omvänd och det känns så himla skönt. Anade ett visst förändrat beteende igår, men antog att det berodde på att Jennifer var där. Men tydligen inte alltså. Hon var jätteglad när jag hämtade henne på skolan, hon tar självmant (!) mig i handen, även om vi bara är hemma och ska ner til källaren, hon ger mig spontana kramar o.s.v. Ni anar inte hur skönt det känns. Hon har varit mitt lilla orosobjekt, och jag är glad att jag aldrig hann prata med Jennifer utan att Lexi fick "ändra på sig" självmant..

Idag på gymmet träffade jag och Maria, Caroline. En annan svensk au pair som tydligen också bor i Upper Saddle River och som galet nog kommer från Helsingborg!! Är inte världen bra liten ibland..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det är den :D

2009-04-14 @ 08:36:54
Postat av: Rosanna

Jag saknar dig, blondie!

2009-04-14 @ 15:10:46
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Erica!

Träffade din mor igår på SIFs hemmamatch och hon berättade att du är iväg. Jag hade ingen aning om detta och såg såklart till att få en post-it lapp med din adress. Vad kul det är att läsa om allt du har för dig, tack för du delar med dig.

Själv njuter jag av solen, kollar lite fotboll och klämmer på min kises mage, för det finns ungar däri.

Ser fram emot fler inlägg från dig.

Massvis med vår-nästan-sommarkramar.

2009-04-14 @ 17:32:56
Postat av: karolina

Vad roligt och skönt att höra!! Nu går ju alls som på räls verkar det som :D! Skoj Skoj!! Pussss!

2009-04-14 @ 18:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0