Det första från USA!

Jag är framme!! Och jag är i säkert förvar som ni nog alla hört:) Nu sitter jag i min säng på mitt rum hos min värdfamilj i Upper Saddle River, i New Jersey, utanför New York i USA! Galet! Familjen är hur trevlig som helst!! Mamman är så jävla bra och väldigt ungdomlig av sig. Pappan är en typisk amerikansk pappa som har koll på allt, fixar allt och är en bra försörjare (även om mamman har ett bra jobb hon också). Barnen är hur gulliga som helt. Lexie är jätte uppspelt över att jag är här och ska imponera på mig hela tiden. Peter är mest blyg men ett riktigt charmtroll! Höll dock nästan på att börja gråta när jag gav Sverige tröjorna jag köpt till dem och Peter säger: I don´t want this, I might even trough it in the trash! Blev lite chockad av den kommentaren men svarade: Oh don´t do that. That would make me sad.
Så svarade han lite förnämet: Okey I wont but I never gonna ware it! My favourite country is Germany! (Deras förra nanny kom därifrån) Så jag fick ju svara att: that´s okey.. men det var inte alls ok. Jag blev jätteledsen haha!
Jaja. Känner mig ganska ensam för tillfället. Är i behov av jämnåriga i umgås med just nu. Hade varit extra skönt med en svensk dessutom! TOVE JAG TÄNKTE RING DIG IKVÄLL MEN DET BLEV FÖR SENT. NU ORKAR JAG INTE. RInger imorogn kanske:)
Förresten. Husen här i detta omådet är de fetaste jävla husen jag sett i hela mitt liv. Tänk er de där jätte villorna på Tågaborg men lägg till det dubbla så har ni husen här! Ska fota och lägga ut så ni får se. Det är helt galet alltså och det är bara 1 familj/ hus!!!
Från det ena till det andra. De första dagarna här har jag ju tillbringat på en skola. Tänkte bara informera er om att jag hade 39 graders feber på tisdagen och 38 onsdagen. Hm.. med det sagt ville jag väl bara skapa lite empati!
Saknar er alla så enormt mycket! Ibland så mycket att jag inte tror jag fixar det här. Men det går nog över när jag väl kommer in i det!
Hoppas alla har det bra! Förlåt att jag inte kunnat höra av mig till alla! Det är helt enkelt för dyrt!

PUSS på er!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Caroline P

Vad skönt att familjen är bra!! Verkar ju vara skit bra familj! Hoppas du får några vänner nu med, haha. (låter skit mobbat). Har du fått bil med nu el?

2009-02-14 @ 08:03:57
Postat av: the one and only naffats

vilken ungjävel, otacksamma fan:) Tvinga honom att ha på den, med lite våld helst:)

2009-02-14 @ 13:12:52
Postat av: Rosanna

Jag saknar dig!!!

2009-02-14 @ 18:24:18
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: Tove

erica! så kul att prata med dig idag :) kan du ringa mig/gå in på msn/facebook vad som helst när du ser detta, behöver fråga dig om ikväll. puss

2009-02-14 @ 20:49:11
URL: http://tavv.blogg.se/
Postat av: Bobbo

Vad roligt att höra från dig!:-) Den där lilla ungen verkar bli en utmaning! Hoppas att det går bra i jakten på bekantskaper!:-) Kram!!

2009-02-15 @ 11:29:34
URL: http://labox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0