My first night out..

..didn't went that well!
Hade pratat med Tove igar och bestammt att vi skulle forsoka ses och hitta pa nagot. Samtidigt hade Natta fragat mig om jag ville med ut pa fodelsedagsfest. Det visar sig att tjejen som fyllde ar var en tjej fran samma skola som Tove gar pa ute pa Long Island. Perfekt tankte jag, da slar jag tva flugor i en small och traffar bade Tove och Natta pa den har festen. Det kunde ju inte bli battre!
Bestammer med Natta att jag forst ska komma in till henne i stan for att gora i ordning oss dar och sedan tillsammans ta oss ut till Long Island. Sagt och gjort. Vi kommer dock ivag valdigt sent sa fodelsedagsganget bestammer att fortsatta festen pa en bar och att vi skulle mota upp dem dar. Sagt och gjort, men nar vi val kommer dit runt kl: 12.00 sa kommer inte jag in med mitt 20-legg, trots att Tove gjorde det!! Vi akte tillbaka till Manhattan igen och bestammde oss for att sova hos Nattas kompis (dar hon "bor") for tillfallet. Det var nog den snuskigaste lagenheten jag nagonsin satt min fot i och dar forvantades jag att sova!
Dar var matrester, dammtussar, hartussar, klader, disk, smuts, smuts, smuts overallt! Kallt var dar ocksa sa jag har knappt kunnat sova ett dugg!
Jaja, jag hoppas att det blir battre nasta gang vi gar ut och Doug (pappan i min vardfamilj) har sagt att jag maste forsoka skaffa mig ett fejkleg! haha cool pappa va:)
Hur som helst blir det inte mer fest pa Long Island mer for min del, sa lange jag har Manhattan som alternativ:)

Saknar er alla nat kopiost!!
So long..

Kommentarer
Postat av: Tove

Erica, jag kan inte säga det tillräckligt många gåner hur ledsen jag är för att det blev som det blev.. utgång i city nästa gång? =) puss

2009-02-16 @ 05:50:51
Postat av: Rosanna

Annat är det att sova hos mig! Ha det så bra!

2009-02-16 @ 08:39:21
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hey! Aj då det var ju inte så kul! Men man kan gå in på en ställe som heter typ stamples eller något? Dom fixar falsk-leg, om man är lite diskret ;)!Hoppas det går bättre nästa gång! Puss puss!

2009-02-16 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0