Nytt nummer!

Hej allesamman!! Nu har jag skaffat ett nytt amerikanskt nummer. Det är 2012891700! Spara det! Det kan hända att ni får meddelanden från mig från mitt svenska nummer, men svara alltid till detta nya, för jag skickar nämligen meddelanden från internet och det är registrerat på mitt svenska nummer!

Idag har jag träffat den svenska tjejen; Maria, som bor bara några hus från mig! Hon kom först till mig på dagen och hälsade på och nu har jag precis kommit hem från henne. Kollade på film ihop. Riktigt trevlig tjej! Kan inte beskriva hur skönt det känns att ha en svensk tjej så nära! Vi ska ut till helgen också tror jag. Thought I would give it another shot!:P

Har fått en klockradio av familjen. Satte igång den och vilken låt är inte på radio om inte  U2´s sunday bloody sunday!? Det är ju min låt!! Och jag tänkte direkt på Victor och hans sköna dancemoves! Var tvungen att stänga av så jag skulle slippa gråta mig till sömns!
Det känns inte så jobbigt nu som det låter, men så fort det kommer upp något som påminner om någon av er eller något där hemma så blir jag jätte emotionell.. Kommer nog vara så ett tag!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte visat några bilder! Har ju en massa från trainingschool! Lovar att lägga upp dem så fort jag har tid. Har tid nu men är för trött..

Älskar dig Staffan, saknar er homies:) Godnattpuss

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Ja, jag vill se bilder!! Men ta inte bilder där det ser ut som att du har det för bra, för då blir jag bara avis! Saknar dig!

2009-02-18 @ 08:19:30
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: Staffan

ÄR glad för din skull att du har hamnat i en bra familj, å att du har lite vänner därborta med. Snabba med bilder:) Älskar dig !!!

2009-02-18 @ 13:57:37
Postat av: Bobbo

Vad kul att du bor så nära en svenskajävor!:-) Bilder ser vi fram emot! Jag har förresten börjat pyssla med en ny header till dig. Kom nyss en gubbe här och skulle sälja dammsugare. Jag hade tights och en lamaro t-shirt så jag gömde mig i sovrummet medan Victor-the-dance-man tog hand om honom. Hatar sånt! Antar att det inte hör hit..? :-)

2009-02-18 @ 15:15:58
URL: http://labox.blogg.se/
Postat av: Victor

2009-02-18 @ 15:36:37
Postat av: Victor the dance man

Hej Hej! or should I say hello! Vad kul att allt gått bra så långt! Måste säga att det inte blivit så mycket dans sen du åkte, men det kommer nog snart! På tal om musik så vill jag bara klämma in ett tips! Spotify! fungerar som typ webradio,fast du kan söka och lyssna och göra egna playlists mm, allting ligger på nätet så du behöver inte ladda ner en massa! tänkte att du kanske tröttnar på din mp3a efter ett tag=) Allt du behöver är en invite så får du hela tjänsten gratis! invite får du på www.lakka.se (om dom e slut gå bara in igen nästa dag). Ha det nu super och post some photos!!

2009-02-18 @ 15:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0