Take 2!

Idag tänker jag ge mig på det igen.. Ska ut och festa ikväll med Maria och en annan svensk Au Pair. Tror hon heter Angelica, men det kan faktiskt kvitta..
Nu ska vi i alla fall ut i New York och inte Long Island! Ska bli roligt, hoppas jag..:)

Doug (pappan i familjen) sa just till mig att han och Jennifer (mamman) pratat om hur glada de är över att jag är här.. De varså glada över allt jag hade hittat på med barnen igår, för något sånt gjorde aldirg deras förra Au Pair.. Vi tejpade ihop flera papper och ritade av både Lexi och Peter och färglade dem och ritade kläder på dem och så hängde vi upp dem på väggen. Tyckte egentligen inte att det var något speciellt med det. Men det tyckte tydligen Doug och Jennifer. Och jag blev glad..!


Kommentarer
Postat av: Tove

verkar som du har det jättebra där! snart får jag ta och hälsa på :) och se för guds skull till att iallafall ha sparat en liten salt fisk till mig! Please..! haha

2009-02-20 @ 20:01:48
URL: http://tavv.blogg.se/
Postat av: staffan

Inte konstigt att föräldrarna tycker om dig, vem gör inte det:)? Keep up the good work RICA:) älskar dig!!

2009-02-21 @ 11:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0