Nu är det på riktigt. Här kommer alla känslorna på en och samma gång..

Har precis kommit hem efter en lång och mysig fika hemma hos Helena och idag var mitt första riktiga förväl! Kommer inte träffa henne förrän tidigast april nästa år och det kändes väldigt sorgligt faktiskt! Plötsligt insåg jag att jag faktiskt kan känna mig väldigt ensam där borta. Just nu tänker jag mig bara hur kul jag kommer ha, men idag kom tanken upp att de dagar jag behöver någon och känner mig lite ledsen... så kommer ni inte att vara där. 
Vill inte ens tänka på hur det kommer kännas att lämna er som står mig allra närmast!

Jag nös nyss med tandborsten istoppad i munnen. Gick inte att förhindra. Vitt lödder löddrade! Vitt luder ludrade.. White trash spanked her ass.. Nej nu går jag för långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0