Sista dagen på jobbet imorgon!! Så underbart härligt!

Igår löd total otur för mig hela dagen!

* Har tydligen gjort av med ett par nycklar på jobbet som inte ens är mina.. De är fortfarande inte återfunna.
* Fick beskedet att jag kanske måste jobba nästa vecka också. Jag som varit insälld på imorgon så länge. (Idag fick jag dock reda på att jag slapp, på min egen önskan)
* Mamma ringer och säger att en kattajävor varit uppe på bordet här hemma och spytt ner en massa papper/handlingar som jag behöver inför USA. Nu måste jag fixa nya. Som om jag inte har nog att göra.
* Bränner mig rejält på tummen i kakelugnen när jag ska stoppa in mer ved.
* Ska försöka skriva ut ett nytt fomulär om ansökan till internationellt körkort (det var det som var mest nerspytt) så kommer jag inte in på deras hemsida pga någon uppdatering.. 

Allting verkade dessutom vara emot mig. Små saker ni vet som gör att bägaren rinner över. Som att jag råkade överkoka (heter det överkoka?) mina spagetti. Som att mjukosten jag hade på jobbet bara räckte till min ena macka fastän jag hade två med mig. Som att jag sotade ner min nytvättade vita tröja med aska (strax innan jag brände mig). Som att alla Metro-tidningar var slut på jobbet när jag kom för att hämta en (det är dom aldrig). Som att jag snubblade i trappan... Osv. osv. osv......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0