GeKås v.s Target

Imorgonbitti åker Jennifer och Doug på semester till Jamaica för att fira deras anniversary (vad heter det nu på svenska?) och lämnar mig och mormorn in charge av ungarna resten av veckan. Trodde därmed att det skulle bli en jobbig vecka, men när väl mormorn var här blev jag snabbt påminnd om att hon brukar vilja sköta det mesta själv. Inget mig emot! Nån middag kommer jag knappast behöva laga heller och helgen har jag ledigt precis som jag brukar.. Kanske att jag kommer jobba några timmar på lördag-dag om hon känner att hon behöver hjälp, men det tvivlar jag på.

Idag kom Jennifer hem med en tröja hon hade köpt till mig. Bara sådär för att hon tyckte den var fin (så fin att hon köpte en till sig själv också) och att hon trodde den skulle passa på mig. Sånt värmer:)

Har för första gången varit och besökt Target också. En stooor affär - ungerfär i Citygross format i Ullared stuk. De har alltså allt, mer eller mindre. Fortfarnade fördrar jag dock Ullred. Därifrån kommer man ju hem med tiotals kassar fyllda med fynd. Lämnade dock Target med en minipåse bestående av rouge, totteband, klämmor, mascara och tuggummi.. Inge Ullared klass där inte - but still!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0