Till alla er spindlar där ute

Måste bara berätta att det nyss kom framkrypande i SPINDEL på datorskärmen!! Bara sådär som om det skulle vara okey!! Jag sitter i sängen med datorn, nån jävla måtta får det väl vara.. Jag vet att hela källaren är full av dem äckliga små varelserna men sängen kan jag väl ändå få ha ifred!!? Dem jävlarna luktar till sig rädsla och kommer springade på momangen! Usch och nej, det är inte okey!!
Jag höjer ju för fan snittet av svalda spindlar per människa/år med minst 10!! Jag tror på fullt allvar att jag sväljer i alla fall en i veckan. Det är 52 om året vilket är fan så mycket mer än genomsnittet! Världen är full av orättvisor..

Kommentarer
Postat av: mumin

Kommer ihåg din kommentar då du varit hos din värdfamilj i ca. en vecka "-HERRE GUD,MAMMA. VILKA MATVANOR! JAG KOMMER ATT LIDA AV PROTEINBRIST NÄR JAG KOMMER HEM!!"

MEN..hahaha!!! Familjen hade tydligen tänkt igenom de där noga.. o p´lacerat alla fedespindlar i ditt rum.."-VAR SÅ GOD, SMAKLIG MÅLTID!"

Kramizzzzzzz.(fniss)

2009-07-20 @ 10:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0