Hon är här!!

Ja, våren alltså!!
Det är 63 grader varmt vilket motsvarar ca. 17,5 celcius! Så jädrans härligt! Tror ni jag ska gå med bara ben ikväll eller? Eh ja det ska hon!!
Ska in till stan snart och äta middag och dricka lite drinkar med Maria, John och nån kompis till Maria som är här på semester.
Imorgon ska jag möta upp Carolina, tjejen fårn Stockholm som flyttat till Long Island som jag fått kontakt med genom Kristina. Imorgon ska det tyvärr regna men värmen ska hålla i sig. Inte är hon bitter!!
På kvällen blir det mer fest med Maria, John, Carolina,Natta och några kompisar till henne.
Vilken sjudundrans helg det blev då!!

Kommentarer
Postat av: staffan

Kul för dig älskling:) säger bara kör hårt!!

2009-03-28 @ 16:21:45
Postat av: Kia

Hej erica hoppas du har det bra i NY, jag läser din blogg så läser du min... glöm inte presentpåsar från alla dyra affärer.... kram Cecilia

2009-03-30 @ 19:49:09
URL: http://blogg.nattstad.se/BellaDonnan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0