Min helg

Det har varit full fart hela helgen, så det var skönt att komma hem igår och få pusta ut! 

I fredes åkte jag in till stan med Maria och John för att käka middag och gå ut på nån Gay-klubb för Johns skull. Vi hade lite problem med att hitta ett bra ställe först för på ett ställe tex behövde John bara betala 5 $ i inträde medans jag och Maria var tvungna att betala 20 $ för att vi inte är gay!! Inte en chans. När John frågade om han kunde få tillbaka sina pengar så fick han inte det, för när de väl är i kassan kan man inte plocka ut dem igen. Jävla skitsnack. Vi hamnade istället på en annan klubb som var gratis och väldigt fräsh. Varken jag eller Maria fick någon uppmärkasamhet över huvud taget utan det var John som stod för den biten! Kändes lite konstigt faktiskt men det var kul!:)

 

Lördagen började vi med att äta frukost ute i det härliga vädret och efter det tog vi en promenad i Centeral park. Just då kändes livet helt underbart!! Efter det var det dags att möta upp Carolina, tjejen från Long Island som Kristina presenterade mig för, för att sedan äta, köpa sprit och åka tillbaka till hostlet som vi bodde på under helgen, för att börja festa igen. Från början var det menat att jag och Natta skulle gå ut ihop men så bjöd hon med sina vänner och jag bjöd med mina vänner så till slut var vi ett helg gäng som skulle till ett ställe Nattas kompis kunde fixa in oss på.. Men som vanligt blir det aldrig som man planerat med Natta (vilket jag för övrigt är förbannat trött på nu) så efter ett dussin antal samtal till henne utan svar gav jag upp och insåg att det nog inte skulle bli något festande med henne.. Tydligen hade hon somnat (!!) och inte vaknat förrän mogronen efter!! Hm.
Som tur var träffade vi en kille på tunnelbanan som sa att vi skulle gå till ett ställe på Times Squere som hette Aspen, så han ringde sina vänner som var vakter där. Det var lätt det fräshaste stället jag varit på sne jag kom hit och det var riktigt kul. Tyvärr hade det blivit lite för mycket för Angelica, en annan Au Pair vi mötte upp, så Maria var tvungen att ta henne tillbaka till Hostlet. John dumpade oss också efter ett tag för en gay-bar så jag och Carolina rockade loss ensamma ett tag, tills plötsligt Maria dyker upp igen! Stackarn tänkte minsann inte sitta på hostlet hela natten och uggla. Den inställningen gillar vi!!

   
    

1. Frukost i solen. 2. Central Park. 3. Kusken är rätt delaktig. Undrar hur många rundor hästen gått här.. stackarn. Ser härligt ut dock!
4. Vi och ett franskt gäng i rummet brevid. 5. Angelica och jag. 6. Maria och Carolina.


På söndagen när vi satt och åt brunch kom Emma och mötte upp oss och så gick vi till Madame Tussau, ni vet där de gör kändisar av vaxdockor. Det kändes nästan lite läskigt för de såg så verkliga ut! Bilder därifrån får ni senare.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Har du färgat håret? Jag saknar verklligen dig jättemycket!

2009-03-31 @ 08:15:35
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: Stäääff 88 coolguy

Ohh vad fin du är, och det ser ut som att du stormtrivs, vilket jag vet att du gör=) puss baby

2009-03-31 @ 13:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0