Perfect Housewifes

Ni ska bara se hemmfruarna här! De ser ut som fruarna i Desperate Housewifes. Alla verkar vara hår- och make-up stylister eller också har de en där hemma som fixar deras perfekta hår och make-up varje morgon.. De bär de största diamenterna jag sett på deras vänstra ringfinger, alla är stamkunder hos manikyristen (?) och här och var kan jag skymta lite botox. De klär sig trendigt, har den senaste mobilen, eller blackberryn, kör feta Lexus jeepar och håller sig så smala de bara kan. På gymmet här tillhör jag den lilla skara som väger över 100 pounds strecket.. (med en gnutta överdrift för att ni ska förstå hur smala alla är här)


This is the real housewifes of America

Kommentarer
Postat av: staffan

vare sig jag blir rik eller inte hoppas jag att du är vid min sida älskade erica!

2009-03-14 @ 01:57:55
Postat av: Hilajna.

Du får smygfota dem. ;)

2009-03-15 @ 16:13:00
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0