St. Patricks day

Igår firade man  i hela ! Dagen går i princip ut på att dricka sig full like a . Eftersom alla jobbade utom jag så bestämmde jag mig för att själv åka in till  för att kolla  som gick längs hela . Det var så mycket folk så jag såg inte så mycket. Gick och shoppade istället och när man är i New York, var går man inte om inte till svenska . Köpte :) Efter en hel ensamdag på stan åkte jag för att träffa  på deras skola för att sedan gå ut och äta middag. Mötte upp Maria och hennes kusin som är på besök här i två veckor. Åt så fet man så magen har protesterat i form av lösbajs hela dagen. Idag har jag dessutom hemlängtan som fan. Tror det beror på att Marias kusin är här. Nu ska vi snart på bio!
 till er alla!

Kommentarer
Postat av: Carl

haha, riktigt roligt med bilder istället för text.. en bild säger mer än tusen ord? hehe

2009-03-19 @ 08:17:37
Postat av: Rosanna

ÅH, En svacka! Åk hem för fan! Puss!!

2009-03-19 @ 10:25:27
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: Staffan

Haha så roligt med bilderna gumman=) haha, gustav har förresten kollat bloggen och han gillar bajspratet du har gjort tidigare:)

2009-03-19 @ 10:26:34
Postat av: maria

Haha, jackan och skorna köpte du ju ändåså inte i NYC:P

2009-03-19 @ 22:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0