21 år idag!

Ja då har ännu ett år passerat och man har gått och blivit 21 dådå.. TACK till alla som önskat mig grattis på födelsedagen, och till alla er som kommer att göra det!:)

 

Hur kommer jag då fira min dag..?

Eftersom jag är ledig har jag friheten att ta mig in till stan för a night on the town inatt så det är precis vad jag tänker göra!:) Har fått en inbjudan till P.Diddys födelsedagsfest på Kiss+Fly ikväll. Tydligen fyller han 40 idag (shit vad ung jag genast kände mig), så dit bär det nog av. Det är inte så coolt som det låter.. han kommer säkert sitta i en VIP-avdelning där inga dödliga människor har tillträde, så man kommer säker tinte se en skymt av honom.. Men jag kan i alla fall säga att jag varit på samma fest som honom! haha!

 

Tyvärr måste jag ta sista tåget hem inatt som går redan 1.40.. det SUGER men i brist på sovplats och pengar att kunna ta taxi hem för, finns inte mycket annat val.. Kankse likabra, för imorgonbitti ska jag in i stan igen för att klockan 10 infinna mig som publik i Tyra Banks show! Det ska bli riktigt kul, med de har dresscode Gult och/eller blått... eh jaha.. inte de vanligaste färgerna man har hängandes i garderoben direkt..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HEY! Grattis ''stor Erica'' (misstolka inte) Hoppas du får/fick en bra dag! :D

GUD va avundsjuk jag blir!! kollar på Tyra Banks show varje dag typ ;O

2009-11-03 @ 17:34:28
Postat av: Anonym

det första inlägget var av Erica sjöbergh (glömde)

2009-11-03 @ 17:35:04
Postat av: Johanna

Grattis på födelsedagen!!

Är liiite avundsjuk på dig, det händer så mycket kul i ditt liv :) Älskar att läsa din blogg :)

Massa kramar!

2009-11-03 @ 17:44:24
URL: http://alicesmammajohanna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Nu börjar det hända nåt! Man undrade ju när du skulle börja hänga med celebsen:-P Kul med svenska färger hos Tyra!

2009-11-03 @ 19:35:29
Postat av: Anonym

GRATTIS SÖTASTE STYVSYSTER. ;)

2009-11-03 @ 20:48:19
Postat av: Hilajna.

Det var jag ovanför. ;P

2009-11-04 @ 12:16:54
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0