Den här är såå vi, tycker ni inte?:)

Åh det har varit helt underbart att prata med både Staffan, Rosanna, Mamma och Pappa & Kristina idag och att få så många Grattis hemifrån!:D

 

Fick en låt av Rosanna när vi pratade, eller jag fick hur många låtar som helst men ÄLSKADE denna:

 

 



Men den måste vara rätt nygammal för jag har hört den innan..? Gammal eller inte så älskar jag den! Den påminner om ALLT på våra förfester därhemma i Ängelholm och jag ser framför mig en av alla lyckade fester när alla står och dansar antingen i Rebeccas eller Rosannas & Jockes lägenhet!!
Åhh vad många roliga stunder vi har haft! Denna låten får alla roliga stunder att komma upp till ytan och jag får ett sånt ni vet glädje pirr i magen så man börjar le och leendet övergår till ett fnitter för man är så glad att man ínte kan hålla igen.. HIHIhiihIhihihi!!! Typ så:D

Älskade Band of Horses med låten The funeral också!! Inte med samma glädjerush dock!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig. tänker på dig varje dag. Guud vad kul det ska bli att du kommer hit. :D

Hur var din födelsedag? Jag är så otroligt avundsjuk på dig. Du är så jäävla grym ;)



Fick du någe skoj?

Du får vänta med från mig ;-D



"den som väntar på nått gott ... "



Älskar dig. Puss Nut

2009-11-04 @ 20:54:14
URL: http://peloma.blogg.se/
Postat av: Johannes

Erica, du kanske känner igen låten för att florence valentin har smyglånat "lite" av the clash.. Låten heter Bankrobber och finns på länken jag postar här :)

2009-11-09 @ 09:46:51
URL: http://www.youtube.com/watch?v=rJkNstUF3GA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0