FAME!

Imorgon sänds ena Tyra-programmet som vi var publik till och man kan se ett inro på hemsidan om vad programmet kommer handla om.

När de filmar publiken ser man MIG! Haha, i typ en halv sekund ser man mig stå överexalterad, dansar, klappar händerna och gapar över att Tyra kommer in på scen. Min tid i rampljuset får mig inte att framstå så cool som jag hela tiden gått och trott att jag är, utan faktiskt ganska patetisk och inte minst kändiskåt!

Fast det är klart.. mina 0,40 sekunder in Fame är det nog bara jag som kommer att kopiera och printa ut ändå så vad gör väl det:)

Här har ni mig:
http://tyrashow.warnerbros.com/

Klicka på fredagens avsnitt och tryck på "watch video". Kolla in slutet när de filmar publiken uppe i högra hörnet!



Svar till Calle!
Okey, gå in på hennes blogg här och läs igenom vad hon skrivit så kommer du fatta, men LOVA att du aldrig går in och läser där igen och bidrar till hennes patetiska jävla framgång. Ok!?
http://www.kissies.se/
LOVA!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag såg dig!:-) 15 minutes of fame blev till en halv sekund...men du leder i alla fall över mig!

2009-11-13 @ 10:38:31
Postat av: Staffan

Haha älskling. Du ser iafall pepp ut vilket är bra=)

2009-11-13 @ 11:34:03
Postat av: Carl

Först av allt, fantastisk insats hos TB!

Men nu har jag besökt Kissie och nej, det är ingen blogg som intresserar mig, maken till stavfel osv.. Men hon verkar ju va en trevlig tjej annars?

Lovar att aldrig sätta min fot där igen! =)

2009-11-13 @ 12:27:17
Postat av: Karolina

cooling!! Jag fick se filmen ett par gånger, men sen fann jag dig :D! Sprang ner och hämtade mamma och pappa, så nu är vi dina största fans ;)!

2009-11-13 @ 17:11:14
URL: http://cindylarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0