Gästbok

Satt precis och läste igenom min gästbok som legat framme vid utvalda tillfällen, bland annat på min avskredsfest6/2-09.

Vad härligt det känns att jag har så underbar familj och vänner som älskar mig så mycket och som alltid finns där trots att jag inte är närvarande!:)

Läste bla att mamma skrivit någit i stil med "nu ses vi inte på ett helt år!". Tänk att det snart gått ett år!! Har inte tiden gått fruktansvärt snabbt!?

Roligaste hälsningen är nog från min student:
 "Johan Karlsson, Victor Fransson och Frida Parnfelt.
Vi tycker om dig jätte mkt. och kommer ihåg dig den dag det kommer ett kort till dig!
Du Är Bäst
Jocke, Victor, Frida, Johan"

Eller Jockes avsluning på en hälsning:
".. / tjocke Jocke / nä... smal "


 

 

Ni är underbara!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Nu längtar du hem! Det vet jag! Telefondejt snart?

2009-11-25 @ 08:56:19
URL: http://parpavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0