Jamen då köper vi oss en ny gumman!

I tisdags när jag skulle köra för att hämta barnen på skolan ville inte bilen starta. Doug hade tydligen råkat lämna ljusena på under natten så batteriet var slut. Men så hade han ringt nån snubbe som kom och fixat och trixat så att det skulle funka igen.. Men som sagt var den död när jag skulle köra och hämta barnen ändå..
Vad gör man då?
Jo då köper man en ny bil. Och inte vilken bil som helst.


Denna ska vi ha, för den har DVD spelare, massa extra utrymme och ett helt extra säte som vi måste ha med alla våra 2 barn.
Förlåt, jag försöker inte gör narr, men jag tycker bara det är sjukt.. och lite häftigt om jag ska vara ärlig! Inte helt fel heller att jag kommer köra runt i den här hädanefter.

Varje gång nått sånt händer här blir jag lika förvånad över hur de kan "slänga ut" flera $1000 bara sådär..

Det är faktiskt fördelen med USA, de sjuka summorna pengar du kan tjäna här finns inte att tjäna i lilla, underbara Sverige!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Haha herregud! Du kommer vara drottning på vägarna :)

2009-11-20 @ 16:37:57
URL: http://cindylarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0