Min födelsdag med P.Diddy & Tyra Banks

Inte dåligt det va;)

 

I tisdags kväll gick jag ut med Sandra och Sarah till Kiss+Fly där P.Diddy höll sin födelsedagsfest och ioch med detta var där såklart fullproppat med folk! Tur att vi hade promoter annars hade vi fått svårigheter att komma in.. Hur som helst. På gästlistan stod även Rihanna, Jamie Foxx, Charles Barkley mfl. men naturligtvis satt de i en VIP-avdelning där vi dödliga inte har tillträde så tyvärr fick jag inte en skymt.. Fick dock höra av min promoter idag att de fanns i VIP-avdelningen där vi var, men det vettefan.. kontsigt att vi inte såg dem då. Aja.. fick i alla fall en skymt av killen i Black Eyed Peas och Rebecca som vi också mötte upp sa att hon såg Kid Rock!


Killen till vänser såg vi.


Och här är min misslyckade bild på honom.


Sarah och Sandra


Rebecca och hennes danske vän. Helsingborgare: Känner ni igen Rebecca? Träffade henne på en klubb på Halloween. Tydligen är hon också Au Pair här och bor i Brooklyn! Är inte världen bra liten eller?!

Drog från klubben redan vid 1.15 för att jag och Sandra ska hinna med sista tåget hem till mig 1.40. Efter 4 timmars sömn stiger vi upp kl 7 för att åka in till stan igen för att vara publik till Tyra Banks show kl 10. Fick en chock när Tyra kom ut och visade att, hur fasen nu detta är möjligt, hon är snyggare än vad hon är på alla bilder jag sett på henne, och hon tar enligt mig de snyggaste modellbilderna! Hon såg ut som en docka! Blev också förvånad över hur liten hon är. Alltså lång som fasen, men hur smal och nätt hon är. Just nu ser hon ju ut att vara väldigt kurvig när man ser henne på TV, men icke. Hennes ansikte är så nätt och allt på henne är liksom så perfekt... Okey kreepy varning på mig nu. Tyvärr fick vi inte ta med kameran in så detta är det enda jag kunde ta innan vi gick in:


Ganska misslyckat det också..

De spelade in två shower igår, den första handlade om outcasts i highschool. Några som ansåg sig outcasts och några som ansåg til populära fick prata lite och sedan kom även medlemmarna i den nya TV serien Glee kom ut på sceen för att det handlar om just outcasts. Alla blev helt till sig, men tyvärr har jag aldrig sett den serien så jag hade ingen aning om vilka de var..


Här har ni dem i alla fall.

Till sist pratade de om den nya filmen Precious som kommer ut på bio snart som handlar om en 16 årig tjej som är mobbad, slagen hemma och gravid för andra gången med sin pappa!! Även huvudrollen där gästade.


Från filmen Precious.
Hon var en helt oupptäckt skådis och gick på en audition och fick rollen direkt. Rätt häftigt!

Andra showen handlade om Sexaddicts.
Aningen tyngre ämne än det första och det var flera gånger man satt med gråten i halsen. Bland annat när en 15 årig tjej, som miste sin oskuld när hon var 9 (!!) satt och grät och sa att hon inte förtjänade att leva och att hon inte hade någon mening med livet.
Det var också en kille med som satt och runkade till porr varje dag. En gång hade han stängt in sig i sitt hus i 48 timmar bara för att sitta och runka. En annan tjej hade varit otrogen mot sin fästman 300 gånger!!!
Till sist gästade några kändisar som är med på "Rehab for caelebs" ni vet som brukar gå på TV. Vet inte riktigt vilka kändisarna var med det var en rockstjärna, en modell och några andra som också hade sex beroende av olika slag.

Det var verkligen jättekul/jätteintressant att få se hur allt går till och få se Tyra och så.. Men tyvärr måste jag säga att jag blev lite besviken på Tyra. Har alltid gillat henne jättemycket och tycker hon verkar så himla sprallig och jordnära, men allting var verkligen så jäkla proffessionellt så det var liksom inga känslor inblandade, inget spralligt och kul prat med publiken i pauserna heller. Allt kändes så himla "bra TV" och pengar! I andra showen stod de med skyltar bakom kamerorna där det stod "Let out your emotions!". Lite fjantigt att försöka tvinga fram någon att gråta, men.. det var kul att se ändå!:)

 


Kommentarer
Postat av: Tove

Jaaaaaa Erica, jag gick i samma klass som Rebecca från dagis till sexan!! :) fan vad sjukt :P hälsa henne från mig nästa gång ni ses.



Vi får träffas snart! Puss

2009-11-06 @ 00:23:34
URL: http://tavv.blogg.se/
Postat av: Carl

Jag är bekant med Rebecca =)

2009-11-06 @ 22:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0