Nu börjar jag räkna neråt..

Idag har jag varit i USA i 9 underbara månader!! NIO MÅNADER!! Det är en hel graviditet för sören! Känns som jag varit här i 5. MAX! Tiden har gått så himla fort och nu har jag lika mycket tid kvar.. så nu börjar liksom nerräkningen... det är nu man vänder på det och istället säger "jag har 9 månader kvar" istället för "jag har varit här i 9 månader".

Sjukt!

 

Idag när jag kom hem från gymmet och mallet kom Doug in med posten samtidigt och vad tror ni ligger där.. Inget mindre än ett paket till Erica!! Från världens bästa P!!

Visst, du kanske har rätt; allt finns att köpa i USA men inget är värderat så högt som en gåva hemifrån från sina nära och kära! Det är det bästa som finns när man är här:) Älskar halsbandet och linnet!! TUSEN TACK!!



Halsbandet har redan åkt på!:) Får dock vänta med linnet eftersom man tydligen bara ska ha BH under (det var ett spetslinne jag fick). Ska iväg och hämta barnen på skolan nu, de hade kanske fått en smärre chock i detta prydda land!;)

Än en gång. TACK P!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0