Thanksgiving

Da var det dags for en av arets storsta hogtider har. For min del ska jag passa pa att vara tacksam over att jag akte hit till USA som jag alltid dromt om, for alla nya erfarenheter jag far erfara och for allt kul jag far uppleva har!

Sitter just nu i Philadelphia i Pennsylvania hos Jennifers mamma dar vi ska fira med hela hennes familj. Ser riktigt mycket fram emot att ata all, enligt lukten att domma, goda maten! Ska bli mysigt och GOTT MED MAAAT for min stackars bakismage :)

Vi aker hem ikvall igen och lamnar kvar barnen hos deras mormor. Ikvall far vi se vad som hander. Fest var pa tal, men jag vet inte hur manga som ar sa pigga pa det.. Let me know girls :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0