Tråkiga nyheter!

Boston var som sagt hur kul som helst! Förrutom en liten incident... Blev av med min mobil. Antagligen har jag glömt den i taxin på väg tillbaka till hotellet på natten. Har ringt och ringt och ringt men ingen som svarar i den och nu har batterierna tagit slut. Imorgonbitti ska jag ringa polisen i Boston och höra om de fått in något. Håll tummarna för mig folks!
Nu vet ni i alla fall att ni inte kan få tag på mig på ett tag.. Ni kan ringa hem till mig: 201-818-0897 men landskod 001 före! Jag uppdaterar om hur det blir, alltså om jag får skaffa ny mobil eller om jag hittar min gamla!

Idag åkte Carro hem!!:( USCH och FY!! Hon har varit en av mina närmsta här och nu har alltså båda Carro och Maria försvunnit. Känner mig rätt nere för tillfället men en stor tröst är att hon bor i Helsingborg och jag kommer kunna se henne både i jul och sen när jag kommer hem! Definitivt en ny vän man skaffat för livet!:)

 


Kommer sakna dig så sjukt mycket! <3

Lexi är sjuk, vilket betyder att jag måste jobba hela dagen imoron! Skit också! Skulle ju ägna imorogn åt att fixa med min mobil! Aja.. Det var de dåliga nyheterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0