American Idols nya jurymedlem

Som ni alla säkert redan vet kommer inte längre Paula Abdul vara jury i American Idol. På radion alldeles nyss fick jag höra vem ersättaren är. Ingen mindre än Ellen DeGeneres! Tycke att hon var ett skitbra val och tror att hon kommer locka många tittare! Vet att i alla fall Jag kommer vilja se det just på grund av henne.
Själv sa hon att i slutändan är det faktiskt det amerikanska folket, och inte en massa musikexperter och -producenter som bestämmer vem som blir en framgångsrik artist. Hon hoppas att hon ska kunna stå för alla röster där henna och ser på det hela som en person som skulle vilja gå och köpa musiken, som den icke musikexperten hon faktiskt är..  


Såja.. lite updates from the states! Vad tycker ni?:)



Kommentarer
Postat av: Maria

Saknar dig med sotnot!

Ar hon trakig rent allmant eller bara trakig i jamforelse med coola MARIA?

2009-09-11 @ 05:58:44
URL: http://enlindbergare.blogg.se/
Postat av: Karolina

Tummen upp för Ellen:) Jag älskar henne!

2009-09-11 @ 11:54:38
Postat av: Rebecca

Jag tror nog att nyheterna når Sverige lika snabbt, inte klokt vad amerikaniserade vi är. Ja, du kan lia' gärna komma hem:) Läste i Metro imorse om Ellens medverkan i Idol. Hon är MIN idol:-P

2009-09-11 @ 17:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0