Onsdag

En riktig slapp dag idag.. suttit inne hela dagen och kollat upp vad som behöver fixas inför min förlängning här, läst igenom alla papper från Silver Bay Albany där jag ska åka på en helgkurs i slutet av oktober och tagit reda på vad jag behöver skicka till huvudkontoret i Boston för att kunna åka hem och hälsa på och sedan kunna komma tillbaka in i landet igen.

I vanliga fall hade jag tyckt att detta var ett nödvändigt ont att behöva göra och blivit uttråkad över att behöva sitta inne halva dagen, men idag har det faktiskt varit rätt skönt att låta sig själv sitta inne och ta reda på såna här saker i lugn och ro..

Snart ska jag iväg och hämta upp Peter (Lexi har en playdate direkt efter skolan idag hos en kompis) sen blir det tennislektion för den lilla charmknutten. Ska bli skönt att sitta ute en timme och titta på och få lite frisk luft.

Ikväll ska jag fika på Starbucks med tjejerna.. hoppas att så många som möjligt av de nya följer med så man får tillfälle att träffa dem alla. Har kommit hur många nya som helst senaste månaden.. typ 5-7 stycken. Kul med så många nya, men känner mig ändå lite ensam här borta nu.. Maria och Angelica åkte hem till Sverige igår och Carro har bestämmt sig för att avbryta sitt år så hon åker inom 3 veckors tid.. Carolina har jag inte träffat på år och dar känns det som och i helgen ska jag på avskedsmiddag för Ida och Madde (två tjejer vi festat en del med) och nyligen åkte både Ann och Jonna hem..

 



 

Maria och Carro, jag kommer sakner er som SAAADAN!!!


Carolina, vi MÅSTE ses SNART!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kommer sakna dig med! Sjukt mycket.. kommer bli så tomt utan dig, Filippa och Issa. Trösten är att ni också kommer hem sedan. Fan jag får väl lyckas ta mig hit i augusti så vi kan resa ihop! Det hade varit askalas tror jag. KRAM!

2009-10-01 @ 05:07:18
URL: http://charmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0