Full fart

Igår mötte jag, Anna och Filippa upp Steve (ni vet killen som bott i mitt hus) och Chris och deras två kompisar. Chris fyller år imorgon så de skulle väl småfira honom lite i förväg antar jag..
Satt på the Office i Ridgewood och drack några öl med lite falsk-sjungande karaoke i bakgrunden. Blir snack om att vi ska ställa upp och sjunga själva också och när jag sa Ill do it if Steve does it!! kunde han ju inte banga, så vi ställde upp med låten summer of 69. Visade sig att Steve inte alls kunde den låten så det blev jag som ensam fick stå där och sjunga..
Trots min horribla sångröst (mycket värre än alla andra som tidigare ställt upp) verkade det uppskattat konstigt nog:)

 

Blir mycket fest i helgen. Ikväll ska jag på Baseball med Anna, sen drar vi ut i Jersey. Förhoppningsvis blir det ganska lugnt för imorgon bär det av till city. Har lärt känna en tjej som nyss kommit hit som bor MITT INNE på Manhattan! 21st 6 ave i ett penthouse!! Snacka om lyx att få bo där! Inde nog med det.. i helgen reser hennes vföräldrar iväg och de sa till henne att hon kunde få göra vad hon ville i lägeheten så länge de var borta! FEST ELLER!?!? JAJJEMÄN!! Ska bli så jävla kul!! Sen bär det av till Nikki Beach!:)

Måste ha hjälp att hitta ngt att ha på mig dock. Har hittat dessa APsnygga sammetsskorna på Forever21 så de vill jag def. ha på mig.

 Frågan är bara vad jag ska ha för klänning till. Vad tycker ni?



   

1.                        2.                eller     3?






På måndag är det laborday, vilket innebär att alla är lediga, inklusive mig så då hade det varit kul att gå ut i NY. Har hört att söndagen är den nya lördagen här då alla New Yorkers går ut eftersom de inte pallar med alla turister som går ut på helgerna.. Men iofs.. är alla lediga på måndag lär väl söndagen vara smockad med turister ändå.. Får se hur det blir!:)

Ha En UUUUUNderbar Kräftis Ikväll Alla Mina UUUUUnderbara vänner! Ni anar inte hur gärna jag hade velat vara där!!

Puss!!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Nummer 3 tycker jag! Kräftskivan var lyckad! OCh så jävla gott! Det blir rester idag! Hoppas du får en rolig helg! PUSS

2009-09-05 @ 11:26:12
URL: http://parpavift.blogg.se/
Postat av: Karolina

Nummer 2 tycker jag!! :D!

2009-09-05 @ 16:10:19
Postat av: Mamma

2009-09-05 @ 17:38:35
Postat av: mamma

Jag håller med Rosanna. Klart nr 3. Bocke håller me. Puss.

2009-09-05 @ 17:40:30
Postat av: Emma

Nr 3 :D Lätt

2009-09-05 @ 20:10:10
Postat av: Hilajna.

Jag tycker nummer tre. :) Kram Helena.

2009-09-10 @ 08:45:04
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0