Goodbye my lover, goodbye my friend, you have been the one, you have been the one for me!

Okey jag kanske överdramatiserar det hela en aning, men idag är dagen vår kära Maria lämnar oss. Hon åker ikväll för att ta flyget inatt till San Diego vilket följs av 3 veckors resande hit och dit i USA. Sedan kommer hon tillbaka hit för ett par dagar för att sedan flyga tillbaka till Sverige för gott.
Nu är hon påväg hit för en sista tvtittar-kväll i min källare, tillsammans! BUHU! Ingen mer "Maria Lindberg" på mobilen.. fick ett meddelande idag att det namnet kunde bytas ut mot "Laura". Ännu mera BUHU! Ingen svensk vän till granne längre som jag kan gå över till om jag inte har något att göra, måste panik-låna något eller ja till exempel.. låst ute mig och helt enkelt inte har någon annanstans att ta vägen!



Det kommer bli tomt utan dig!!!


Kommentarer
Postat av: maria

BUHU! miss ya!

2009-09-06 @ 21:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0