Helgen i bilder

Orkar inte skriva om hela helgen, kommer bli så jävla mycket. Ni får den i bilder istället:


Fredag:


Min första baseball-game. Världens tråkigaste sport. Händer mer på läktarna på de ca 2-3 timmarna man är där.
Var där med Anna.A och hennes hostfamily.

Efteråt åkte vi till en bar och tog det vääldit lugnt, här i Jersey.

Lördag:
Jag och Anna åker in till Anna.S som bor på manhattan.

Anna.S, Anna.A och Jag på Anna.S´s supermysiga balkong.


 

Usikten från båda håll.

 

På kvällen blev det förfest hos Anna.


Anna, Anna, Carolina


Johannes, Filippa, Caroline och Anna


Jag och den nya tjejen Malin

Efteråt blev det Nikki Beach.

Söndag:

Bakishäng.



Mumma!

På kvällen gick jag, Anna och Anna ut igen. Filippa var tyvärr tvungen att åka hem eftersom hon var tvungen att jobba i måndes.


Hamnade på en tom bar klockan halv 4 på morgonen efter en massa snackande och drickande hemma hos Anna, tillsammans med Alex en trevlig kille vi träffat på Nikki kvällen innan. Han och Anna.A hockade och Anna.S hockade upp med en annan kille hon fick för sig att möta upp så....

..vad som blev över var Nalle Puh.

Inte förrän 8 på morgonen slutade kvällen. BÄSTA helgen på länge!:)


Kommentarer
Postat av: mamma

Mmmmmm,, Myyyysss. Nalle Puh e go han o definitivt ett säkert kort.

Puss!!

2009-09-10 @ 12:23:31
Postat av: Karolina

Guuud vad långt hår du har fått! SHIET :D!

2009-09-10 @ 18:42:51
Postat av: Karolina

Det är fint alltså! haha

2009-09-10 @ 18:43:25
Postat av: J

Haha, tack för den bilden :)

2009-09-10 @ 21:28:53
Postat av: Rebecca

Jag tänkte precis samma som Karolina: Håret! Skitfint:)

2009-09-11 @ 17:41:27
Postat av: anna a

är det tvunget att skriva vilka som hookar, erica? jag är jättearg för att du gjorde det nu!

2009-09-18 @ 09:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0