Mamma Mia!!



Lilla Lexi har börjat på Cherleeding och idag fick hon med sig hem sin dräkt efter träningen. Så söt!!!

Var och åt sushi en sista gång med Maria. Hon åker på sin resa på onsdagkväll för att efter det åka tillbaka till Sverige. Som ersättare för min underbara Maria kommer en tysk.. BUHU! Hoppas hon ändå är trevlig och inte som alla andra tyskar (inte alla, jag ska försöka sluta dra alla över en kam, men de är faktiskt ganska tråkiga de jag träffat på...)

Kommer sakna dig!!!

 

Idag fick jag reda på vad jag kommer få i födelsedagspresent! Familjen kommer ta mig till en Brodway-show. Ingen mindre än Mamma Mia!:D WOHO!! Så jävla gött, har velat gå men det är så satans dyrt!! Tror de ligger på typ $100/biljett. Nu slipper jag ora mig över det!!:D
Anledningen till att jag fick reda på det redan nu var för att Lexi inte kunde hålla sig, hon har hållt på att försäga sig i flera dagar nu! haha! Dessutom ville de säga till i god tid så att jag inte bokade upp mig för annat. 4 oktober är det satt, eftersom de är på Disney World när jag fyller år. 


Tyckte denna bilden på Natha var så söt, så jag var tvungen att lägga upp den!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Tove

Hade varit jättekul om du kunde komma på en match :) vi får höras om det och se när du kan ! Och så får vi försöka ses nån gång snart också.. Hoppas du har det bra annars. Pusspuss

2009-09-01 @ 20:04:11
URL: http://tavv.blogg.se/
Postat av: marianne

Kära Erica, jag följer din resa i USA på bloggen i stort sett var o varannan dag.

Förstår hur kul det blir att få träffa mamma,för bådas skull.Staffans vistelse hos dig fick mig tårögd liksom din lillasysters vistelse på Gotland.

Kramis från

Marianne hemma i Strövelstorp

2009-09-01 @ 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0