Skolstart

Imorgon sätter skolorna igång för alla små knattar och jag har nog aldrig sett fram emot en skolstart mer än denna! Skolstarten innebär för min del jobbdagar från 14.30-18.30 varje dag, för nu börjar minstingen här hemma i KINDERGARTEN och går därmed hela dagar precis som Lexi!
Även om jag haft det ganska bra vid poolen hela sommaren har mina lata dagar under solen tagit ut sin rätt för dagarna fylls ändå med: "Peter, stop wineing!" "Lexi stop teasing Peter!" "No its not time for a snack yet, youre gonna have to wait!" "No Lexi your not starving, the children i Africa are starving!" "Peter dont hit Lexi just because youre loosing in Ping Pong!" "Guys, time for sunblock!" Stand still please.. stand still... STAND STILL.. STAND STILL... STAND STILL!!" Ja, ni fattar... blir ganska tröttsamt.


D
et har plötsligt slagit till och blivit hiskeligt kallt här! Förra veckan var det steka-under-solen-värme och så nu helt plötsligt är det kallt. Inte så farligt på dagarna, men på kvällarna runt 20.00 så fort solen är på väg ner blir det askallt. Var ute igår i jeans, linne och kofta och gick och hackade tänder igårkväll.. USCH.. vi som har gått i bara klänningar natten lång ute i NY, nu är det slut på det. Jennifer tror dock att det kommer bli varmare iegn innan hösten kommer på riktigt. Jag hoppas hon har rätt!


E
n sak till. Ni vet det säkert reda allihopa, men vill få det bekräftat. Jag kommer hem till underbara Sverige och framförallt underbara ER för att fira jul!:D Längtar som fan! Exakt datum är inte satt än men kommer hem innan julafton och åker precis innan nyårsafton. Ska bli såååå kul att träffa er alla. Planera FEDEFERRE med mig på juldagen!


KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Du är så bra på att skriva mycket och ofta! Jag tror bestämt att Staffan inte får hälsa på något mer...så det så!

2009-09-02 @ 08:20:34
URL: http://parpavift.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fedeferre it is!

2009-09-02 @ 11:39:59
Postat av: Jeanette

Jaa va skoj, klart de blir fest!

2009-09-02 @ 18:20:30
Postat av: Karolina

WOHOOO! Det visst ja´ int´:)!

2009-09-02 @ 18:51:42
URL: http://cindylarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0