Update

Då har mamma snart hunnit vara här i hela 2 dagar! Tiden går ruskigt fort.

En kram från mamma är som inget annat.. Var underbart med första mammakramen på ca 7 månader! Klockan 11 på kvällen anlände hon så efter en timmes cacha-upp-prat och ett snabbt möte med mina värdföräldrar kändes huvudkudden skönare och mer inbjudande än någonsin.. framför allt för moderkakan.
Dagen därpå, igår, tog vi bilen för en liten rundtur i området. Rundturen slutade på Garden State Plaza Mall. På kvällen fick mamma prova på sushi för första gången som jag hade lovat att bjuda henne på (en del av hennes försenade födelsedagspresent). Sushin fick betyget 3.5 av 5 så definitvit helt godkänt! Första gången jag provade det gav jag det nog bara en 2:a, MAX!
Efter vårt resaurangbesök gick vi och kollade Love Happens på bio. Mycket bra film faktiskt! Om vi väl är inne på det här med poängsystem kan jag väl ge den en 4 av 5. Trodde att det skulle vara en av alla dessa förutsägbara kärleksfilmer men denna var både rolig, sorglig och tänka vilket visade sig vara en mycket bra kombination!

 

Nu har vi precis varit ute och gått en promenad och sen blir det nog Palisades Mall för lite shopping för mammas del. Ikväll ska vi nog in till stan och äta middag. Var, när och hur det återstår att se!

Vi har det i alla fall hur mysigt som helst!:)

 

Kram på er där hemma! Och till alla i "ängelsholmsgänget"; Ha en jävulsk fets ikväll och festa för mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0